خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,688

ریبری زندگیم بدون فوتبال خسته کننده شده

ریبری زندگیم بدون فوتبال خسته کننده شده
ریبری: زندگیم بدون فوتبال خسته کننده شده

فرانک ریبری در فصل جاری با بدشانسی های متعددی از لحاظ مصدومیت روبرو شده و نتوانسته بایرن را در بیشتر بازی های این فصل همراهی کند.

به گزارش "مستر90"، ستاره 32 ساله فرانسوی، تنها در 23 بازی این فصل برای بایرن به میدان رفته و 9 گل نیز زده است. ریبری که پس از ماه ها مصدومیت، از زمستان به میادین بازگشته بود، در بازی برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان مقابل شاختاردونتسک، بار دیگر مصدوم شد و فصل را از دست داد.

او در گفتگو با بیلد، در مورد شرایط فعلیش گفت:" این مصدومیت جدید باعث مشکلات فراوانی برای من شده و مرا آزار می دهد. احساس درماندگی می کنم . زندگی بدون فوتبال بازی کردن برایم خسته کننده شده است. هفته گذشته با دکتر مولر دیدار کردم و او پس از معاینه به من گفت که وضعیت پایم در حال بهتر شدن است. وقتی فشاری روی پایم نیست، احساس خوبی دارم ولی زمانیکه زیاد راه می روم، دوباره درد به سراغم می آید."

برچسب‌ها: فرانک ریبری مصدومیت

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

47 0

224 رئال مادرید4501394/02/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi